BigBossie-Business

Service Manager


Ervaring: 1 jaar


Werkgever(s): NIBC, DEXIA, Bank Labouchere

#Verantwoordelijkheden:

-ICT jaarplan en budgettering;
-uitvoering van operationele/tactische processen (intern/extern) voor de dienstverlening aan klanten;
-zorgdragen voor behalen van afgesproken Service Levels;
-bewaken van beheersprocessen om de afgesproken SLA’s te behalen;
-onderhouden van klantcontacten met operationele afdelingen m.b.t. planning van changes, resources (fte’s);
-opstellen en monitoren van “Customer Security Profile” op basis van RBAC;
-initiëren en beoordelen van verbetervoorstellen om dienstverlening te verbeteren;
-functioneel aansturen & coaching van DLR-support team (3fte);
-primair aanspreekpunt voor Business betreffende escalaties;
-opstellen en onderhouden van de (nieuwe) diensten in de Producten Diensten Catalogus (PDC);
-borgen van juiste dienstverlening;
-verwachtings -management van en naar ICT en Business;
-verbeteringstrajecten;
-maandelijkse SLA rapportages;
-maandelijkse overlegstructuur met ICT en de Business omtrent de dienstverlening; 

reMarkable

Ik gebruik de reMarkable Paper Tablet en mag €85 korting geven.
Ben je van plan een reMarkable te kopen, gebruik dan deze link voor de €85 korting.

Krijg €85 korting op een reMarkable


  Bigbossie-business 2019